Metodinės tarybos sudėtis 2025–2026 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Vardas, pavardė | Direktorės pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
| 2. | Vardas, pavardė | Istorijos mokytoja | Narė |
| 3. | Vardas, pavardė | Lietuvių kalbos mokytoja | Narė |
| 4. | Vardas, pavardė | Anglų kalbos mokytoja | Narė |
| 5. | Vardas, pavardė | Biologijos mokytoja | Narė |
| 6. | Vardas, pavardė | Etikos mokytoja | Narė |
| 7. | Vardas, pavardė | Fizinio lavinimo mokytojas | Narys |
Metodinė taryba organizuoja ir koordinuoja ugdymo kokybės gerinimą lopšelyje-darželyje
Metodinė taryba yra pedagogų ir specialistų grupė, skirta planuoti, organizuoti ir tobulinti ugdymo procesą bei metodinę veiklą lopšelyje-darželyje. Ji kuria ugdymo turinio strategijas, analizuoja ugdymo programas ir sprendžia pedagogų kvalifikacijos tobulinimo klausimus. Taryba skatina bendradarbiavimą, gerosios patirties dalijimąsi ir naujovių diegimą ugdymo procese.
Pagrindinės veiklos sritys:
- planuoja ugdymo turinį ir metodinę veiklą atsižvelgdama į vaikų poreikius;
- analizuoja ugdymo kokybę ir siūlo gerinimo būdus;
- rengia ir dalyvauja pedagogų kvalifikacijos kėlimo renginiuose;
- koordinuoja metodinius pasitarimus ir seminarus;
- konsultuoja ir teikia paramą mokytojams ir specialistams;
- skatina inovacijų diegimą ir gerosios patirties sklaidą.
